sobota, 10 grudnia 2011

Dziś mamy już sobotę oj ale ten czas szybko płynie :/
Rano mama zgoniła mnie z łóżka o 8.00 rano ;/
Później spotkałam się z wiką i poszłyśmy na Galerię , dziś od godz. 19 do 23 jest jakaś impreza tam ale mi się nie chce iść ..
No i jak tam byłyśmy usiadłyśmy sb na ławce jadłyśmy chipsy a Wika nagle do mn : Ej patrzy Harry Potter idzie
patrzę w tamtą strone i nic nie widzę nagle wyskoczyły taki chłopak , który wyglądał po prostu jak Harry
Hahaha śmiałyśmy się z niego prawie cały dzień , ten gościu musi mieć ksywkę Harry jestem tego pewna Haha.



Nocuje dziś u mn Wika a więc będę kończyć , ostatnio coś zaniedbuje tego bloga  ale obiecuję się poprawić
          od Jutra :D

5 komentarzy:

  1. Hahaha, ja zawsze wszystko robię "od jutra" :D
    Też chcę zobaczyc Pottera ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry jak był mały był o wiele ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Harry jest taaaki .. brzydki . ; /
    www.zakreconezyciebasiuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń