wtorek, 13 grudnia 2011

O Tak !

I zaczęła się szkoła , testy , kartkówki , pytania ojj Jak ja tego nie lubie :/
Dziś mnie pytała z Historii i prawie wszystko umiałam a ona mi 3 postawiła pfff
Tak wgl to ona jest dziwna robi nam 16 grup testów na 28 osób :o

Musze wymyślić sb jakieś postanowienie na nowy rok haha i tak o nim zapomne :D
Sylwester już za pasem , macie jakieś plany ? :D
W tym roku raczej ja nie będe mieć wolnej chaty a więc chyba gdzieś się pójdzie :D
A zaraz po nowym roku mojej Urodzinki :D
Znaczy się nie tak zaraz 9 dni po <3
Będzie się działo ...
Choć może w tym roku spotkam się tylko z najbliższymi takimi naj naj .
W tamtym roku w moje urodziny zbierałam pieniądze w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy ....
Było naprawde fajnie..
Hahaha Madetko w tym roku też chodzimy :D <333

Jutro nie mam Matmy :) Zresztą jak w każdą Środę :D
Muszę jeszcze francuski i angielski odrobić ...:/

2 komentarze:

  1. Ja na sylwestra spotykam się z przyjaciółką. Miało być trochę inaczej, ale... Tak jakoś :c.
    I tak będzie fajnie, mam już całą listę głupich i szalonych pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ja pewnie też do przyjaciółki pójde , ale pomysłow to nie mam jeszcze żadnych :D

    OdpowiedzUsuń