niedziela, 4 grudnia 2011

Ho ho ho

No i koniec nudnego dnia , jakoś tak za bardzo nie przepadam za niedzielą :D
W tym miesiącu kończą się wszystkie najfajniejsze seriale :/ A w tym moje ukochane <3 :
The Secret Circle : http://www.kinomaniak.tv/seriale/the-secret-circle
 - Na nowy odcinek muszę czekać , aż do 5 stycznia :c Już się nie moge doczekać :D
Pretty little liars : http://www.kinomaniak.tv/seriale/pretty-little-liars
- A na nowe odcinki tego do 14 stycznia ....
Tak pozatym czekam  na napisy do nowego odcinka 90210 :D


Jutro szkoła;/
Nareszcie luźny tydzień ,  możliwe , że będzie sprawdzian z matematyki :c
I nic po za tym :D No prócz oddawania innych testów , ale raczej dobrze mi poszły :p


Za dwa tygodnie będę mieć Yorka :D Z jednej strony to fajnie ,
a z drugiej pewnie będę musiała z nim wychodzić ...
Chociaż moja siostra powiedziała , że ona będzie się nim opiekować , już to widzę hehe :D
Jeszcze trzy tygodnie i Święta <3
Uwielbiam ozdobione domy i ulice , lecz zaczęli troszeczke za wcześnie ozdabiać miasto i sklepy :D
Ale przynajmniej jest ładnie :D
Ehh będzie trzeba kupić prezenty :/
A pro po prezentów mamy w klasie losowanie na mikołajki  , pewnie znowu dostane coś co nie nadaję się do użytku :/
Muszę jeszcze kupić prezent Wice jak co roku robimy z dziewczynami losowanie między sb , ja mam
 Wikę <3


No i jutro znowu trzeba wstać rano :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz