czwartek, 8 grudnia 2011

Kap Kap Kap

Wczoraj nie dodałam notki , ponieważ spałam praktycznie cały dzień :/
Wgl czułam się fatalnie , cały dzień spędziłam w łóżku ;c

Na szczęście  dziś czuje się rewelacyjnie , jakby wczoraj nic mi nie było:D
Pogoda jest fatalna , pada cały czas deszcz ze śniegiem ;/ Jakby nie mógł padać sam śnieg :/
Na dworze jest zimno ,  że wgl nie chce się wyjść z domu :/


Wczoraj był finał TOP MODEL i wygrała Olga cieszę się z tego powodu :D
                                     GRATULUJE :)
Chociaż moimi faworytkami były Wiktoria z Vierą :D
                           Ale Olga też jest spoko :D
Dobrze , że nie wygrała Ania , nie chcę nikomu źle życzyć ale moim zdaniem ona jest zbyt dziecinna na modelkę i zgubiła by się w świecie modelingu :D Chociaż ostatni troch sie zmieniła :D
Napisze do was później , a teraz lecę na korki z fizyki :D
Dodam jeszcze kilka foteczek :









2 komentarze:

  1. fajnie tak spać cały dzień .. wtedy zawsze jest lepiej ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, też się ciesze że wygrała Olga ! Fajne zdjęcia, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń