wtorek, 6 grudnia 2011

Who's that chick ?......

Nie ma to jak Kevin sam w domu , hehe nie było by Świąt gdyby go nie było... Kevin stał się Polską tradycją haha.
               
A tak szczerze mogli by nagrać coś nowego , po prostu nie ma nic w telewizji a zwłaszcza w święta...
Tak sb dziś pomyślałam , ciekawe co ja bym zrobiła gdybym była sama w domu a tu ktoś się włamuje ...
Pewnie bym zadzwoniła po policję i gdzieś bym się schowała albo uciekła hahaha :D

Coś mnie strasznie boli noga , hmm ciekawe czy stanę na nią , dziś już raczej tego nie sprawdzę , gdyż nie                                          zamierzam schodzić już z łóżka :D

Muszę sb kupić fioletową lub granatową bejsbolówkę , tylko jeszcze nie wiem którą :D
Mam już czerwoną :*


Dziś chyba był koncert Rihanny w Łodzi , szkoda , że nie mogłam się tam znaleźć :/
Mogłaby np. tak przyjechać do nas w WAKACJE <3 W tedy to bym na 98% pojechała:D
Kto z was był ? Fajnie było?









2 komentarze:

  1. Ostatnie stylizacje Rihanny i sesja w stylu lat 90 do ostatnich singli jest świetna! Niestety również nie mogłam być na jej koncercie!

    OdpowiedzUsuń