poniedziałek, 12 grudnia 2011

Nic nie pamiętam ....

No i wczoraj nic nie dodałam , a wszystko przez moja sklerozę cały dzień wiedziałam , żebym o czymś nie zapomniała a jednak zapomniała :D
Wczoraj grałam z młodszą siostrą w państwa i miasta , cały czas mnie prosiła a ja już nie mogłam wytrzymać więc zagrałam haha , wcale tego nie żałuję .
A teraz wam dam takie małe podpowiedzi jakbyście kiedyś grali Hahaha :
Rzecz na E - Ewangelia
Imię na H - Hanka co umarła
Państwo na  Z - Zabawkoland
Zwierze na P - Pimks
Roślina na K - Koktajl
Państwo na H - Hamsterdam
Imie na M - Martwa Hela
Miasto na N - NIbylandia
Hahaha dużo tego było , ale nie pamiętam wszystkiego , a niemoge jakoś znaleść tej kartki :D
Jak znajdę to napiszę :D

Dziś w szkole , jak to w szkole lekcje :/ ,Byłam na poprawie z fizyki i chyba się poprawiłam co najmniej mam taką nadzieje :D
A tak wgl to w tym tygodniu chyba nie mam żadnych testów :D
Jeszcze 2 tygodnie i Święta :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz