czwartek, 15 grudnia 2011

Wow dostałam 6 :D Jednak to nie jest wielki powód do szczęścia :c
Cała klasa miała odpowiedzi do testu  , właściwie jak na każdy :D
Ale tym razem wszystkim jakoś tak dobrze poszło , zwłaszcza tym co mają same 1 i 2 , no cóż od teraz trzeba się wziąć  do pracy gdyż pani pozmienia nam testy :/
Tak ogółem to myśli , że odpowiedzi do testu mamy od innych klas , które wcześniej pisały testy ...
Ale jednak to  było Chomikuj :D
No tak jak zawsze w szkole musi być jakaś zła wiadomość , przychodzę sb do szkoły a tu mówią mi , że dziś zdjęcia klasowe ;o Taki lekki szok miałam ,  ale na szczęście to była pomyłka i zdjęcia są dopiero 20grudnia :D
Przynajmniej będę wyglądać jak człowiek , bo dziś to by było naprawdę straszne zwłaszcza , że zaspałam i nie wyglądałam zbyt dobrze ;D
Po za tym dostałam dziś
4+ - z angielskiego ( Pani Szwarc się nie zna :D Haha u nas na angielskim można robić wszystko i nie żartuje naprawdę wszystko , jeszcze do tego w mojej grupie są takie osoby , że po prostu masarka haha a pani nic nie widzi no niby krzyczy ale nikt nie  zwraca na nią uwagi :D)
3 - z polskiego ( pff)
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiii poprawiłam się z fizyki na 4 :D


Dość szkoły , jeszcze 4 dni bo w czwartek mamy jasełka i WOLNE :d
Kocham to , już to widzę , z wariatami <333
Idę teraz zagrać z kuzynką bo do mn przyjechała dzisiaj w Monopol  i na pewno będe bankierem haha nie ma innej opcji :D Hahahah
Wejdę jeszcze wieczorkiem na 100 % Obiecuję :D Powiem kto wygrał o ile nie dojdzie do walki fizycznej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz